Panenský Týnec - moje osobní zkušenost

25.08.2019

Do Panenského Týnce jsem se podívala v roce 2013, do té doby jsem o Panenském Týnci nevěděla. Jely jsme s kamarádkou na vodu a cesta vedla právě kolem Panenského Týnce. Týnec se mi líbil, přečetla jsem si informace, které byly u kostela uveřejněné, ale žádné pozitivní energie jsem v kostele tenkrát necítila.

Naopak, tam, kde se v nedostavěném kostele měly energie křížit a kde mělo být nejvíce pozitivní energie jsem vůbec nemohla vydržet a doslova mě to vystrkalo z chrámu ven, jako bych neměla právo tam být. Hned vedle kostela je ale loučka se stromem, kam se dá z kostela proraženým průchodem vyjít, a tam mi naopak bylo velmi dobře, ležela jsem tam pod stromem dlouhou dobu a bylo mi krásně, báječně a uvolněně. Místo pod stromem ovšem není jen tak nějaká obyčejná loučka - přesně v těch místech totiž prý stávala hrobka (alespoň tak jsem to pochopila), kam byly pochovávány abatyše a dokonce zde byl pochován i sám Plichta ze Žerotína. Proč na mě ale to místo tak příjemně působilo opravdu netuším, ledaže... z nějakého důvodu mě velmi oslovuje Anežka Přemyslovna, a na některých místech, se kterými je propojena, je mi opravdu dobře, nebo mě přejdou zdravotní obtíže. A spekuluje se, že v žerotínské hrobce mohla být sv. Anežka pohřbena, jak jsem se později dozvěděla... tak možná proto...

Na Panenský Týnec jsem ale nezapomněla. Po několika letech, když jsem se krajinným energiím, které jsem cítila a stále víc vnímala, začala věnovat a jsem hledat různé souvislosti, jsem stále víc vnímala, že se do Panenského Týnce musím ještě alespoň jednou vrátit, čekají tam na mě nevyřízené záležitosti...

Pak jsem se ale stěhovala do nového bydliště a na Panenský Týnec jsem zase neměla čas. Vzpomněla jsem si, až když jsem se začala věnovat ley liniím. Panenský Týnec totiž křižovalo linií hned několik, a přišlo mi divné, co by na Panenském Týnci bylo tak zvláštního. Pak jsem si ale jednoho dne uvědomila, co znamená slovo "týn" (pochází z keltského výrazu dun, dunum), a napadlo mě se podívat, jestlipak v Panenském Týnci náhodou nebyli Keltové... a byli! Když se vám takhle potvrdí vaše teorie, na chvilku vás to povzbudí, je milé vědět, že vaše malé šedé buňky ještě aspoň občas pracují. Při psaní tohoto článku jsem se také dozvěděla velice zajímavou informaci - že u Panenského Týnce byla navíc nalezena časně laténská mohyla.

O historii a lokalitě Panenský Týnec se více dozvíte zde:  https://geomancy.webnode.cz/l/panensky-tynec/

A jakou máte zkušenost s Panenským Týncem vy?


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky