Hvězda/pentagram v Karlsruhe - Rastatt, Büchelberg, Eggenstein, Kleinsteinbach, Frauenalb

02.11.2019
Karlsruhe pentagram na mapy.cz
Karlsruhe pentagram na mapy.cz
O pentagramu u Karlsruhe  pentagramu nebo také hvězdě u Karlsruhe jsem se kdysi dozvěděla v knížce Ericha von Dänikana "Záhady staré Evropy", vydané v ČR v roce 1993. Bylo to vlastně moje úplně první setkání s ley lines - a také na dlouhou dobu poslední. Uplynulo přes 20 let, než jsem se tématu ley lines přiblížila znovu.


Nutno podotknout, že o hvězdě - pentragramu u Karlsruhe se měl jako první zmínit Dr. Jens Möller. Zmiňuje se o tom Libor Čermák na svém blogu v článku o ley lines.

Vrcholy hvězdy - pentagramu u Karlsruhe tvoří údajně stará pohanská místa (nemám ověřeno, nenalezla jsem zatím vhodný zdroj pro tyto informace) Rastatt, Büchelberg, Eggenstein, Kleinsteinbach a Frauenalb. Vzdálenost mezi nimi je okolo 16 kilometrů a pokud tato místa použijeme jako vrcholy hvězdy, pak dělky stran hvězdy jsou okolo 26 km. Hvězdu jsem na mapách nedělala z časových důvodů úplně přesně, proto na ní úplně přesné míry nehledejte, i tak ale lze vidět velkou pravidelnost pentagramu - hvězdy.

Navíc jsem si ověřila, že místa, kde strany hvězdy přerušuje další čára, opravdu odpovídají zlatému řezu! Výpočet zlatého řezu si můžete ověřit zde:  www.reinberk.cz/zlaty-rez.

ZLATÝ ŘEZ (dle Wikipedie): "Jako zlatý řez se označuje poměr o hodnotě přibližně 1,618. Zlatý řez vznikne rozdělením úsečky na dvě části tak, že poměr větší části k menší je stejný jako poměr celé úsečky k větší části."



Odkazy a zdroje:

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky